e-mail Marketing

To e-mail Marketing είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία προώθησης που υπάρχουν διαθέσιμα σε επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου. Όποιος και αν είναι ο στόχος μίας προωθητικής καμπάνιας, το e-mail Marketing μπορεί να αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα απαιτώντας χαμηλή επένδυση σε χρόνο και ακόμα χαμηλότερη σε χρήμα.

Τα πλεονεκτήματα του e-mail Marketing είναι πολλά και σημαντικά:

 

Είναι οικονομικό

Επειδή οι επικοινωνίες με e-mail δημιουργούνται και διανέμονται ηλεκτρονικά, δεν υπάρχουν κόστη εκτύπωσης. Κάτι το οποίο σημαίνει ότι το κόστος του σχεδιασμού και της διανομής των προϊόντων του e-mail Marketing είναι βασικά πολύ λιγότερο από τη δημιουργία και την αποστολή παρόμοιων υλικών εκτύπωσης για τον ίδιο αριθμό πελατών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να μπορείτε να διανέμετε τα υλικά σας πιο συχνά σε χαμηλότερο κόστος.

 

Είναι αποτελεσματικό

Το e-mail Marketing αυξάνει την επισκεψιμότητα του δικτυακού σας τόπου προσθέτοντας σε όλα τα e-mail που στέλνετε παραπομπές στο site σας. Από τη στιγμή που οι περισσότεροι άνθρωποι εξετάζουν το e-mail τους σε καθημερινή βάση (χωρίς όμως να μπαίνουν στο site σας πολύ συχνά), τότε το e-mail δρα σαν ένα είδος “mobile website” το οποίο ελκύει την προσοχή για σημαντικά ζητήματα στο website σας τα οποία διαφορετικά θα περνούσαν απαρατήρητα.

 

Είναι άμεσο

Σε αντίθεση με διαφήμιση σε έντυπο μέσο, ένα διαφημιστικό στην τηλεόραση, ένα διαφημιστικό spot στο ράδιο, ή οτιδήποτε άλλο, το e-mail Marketing ενθαρρύνει και διευκολύνει την άμεση και γρήγορη επικοινωνία. Προτρέπει τον παραλήπτη να «κάνει κλικ σε αυτή την προσφορά» ή να «μάθει περισσότερα για αυτό το προϊόν» και φέρνει την επιχείρηση σε άμεση επαφή με τον πελάτη.